Loading...
Львівський кооперативний фаховий коледж економіки і права
067 310 13 62
032 233-31-35
м. Львів, вул.Клепарівська 11
lvivccej@gmail.com
Львівський кооперативний фаховий коледж економіки і права
Про коледж
Історична довідка
Адміністрація
Спеціальності
Циклові комісії
Матеріально-технічна база
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість надання та оплати
Кошторис закладу освіти
Фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів
Новини
Випускники
Щорічний звіт керівника про реалізацію стратегії розвитку закладу фахової передвищої освіти
Публічна інформація
Статут
Стратегія
Ліцензії та сертифікати
Нормативно-правова база
Освітньо-професійні програми
Акредитація
Моніторинг якості освіти
Кадровий склад , згідно з ліцензійними умовами
Структура та органи управління
Інформація про ліцензійний обсяг закладу фахової передвищої освіти за кожною спеціальністю
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір оплати та проживання
Мова (мови) освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Річний звіт про діяльність закладу освіти
Вступнику
Наші спеціальності
Вступ 2025
Оголошення про прийом
Підготовчі курси
Дні гостинності
Терміни подання документів
Додатковий набір
Перелік документів
Реєстрація електронних кабінетів
Конкурсні предмети
Правила прийому
Вартість навчання
Програми вступних випробувань
Розклад консультацій та вступних випробувань
Рейтингові списки
Накази про зарахування
Архів
Нормативні документи
Ліцензії
Сертифікати про акредитацію
Положення
Приймальна комісія
Важливі повідомлення
Заходи з організації освітнього процесу циклових комісій
Циклова комісія підприємництва та біржової діяльності
Циклова комісія обліку та фінансово-економічної діяльності
Циклова комісія соціально - гуманітарних дисциплін
Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін
Циклова комісія правознавчих дисциплін
Циклова комісія готельно-ресторанної справи та харчових технологій
Циклова комісія інформатики та інженерії програмного забезпечення
Викладачу
Навчально-методичний комплекс дисципліни
Нормативні документи в галузі освіти
Атестація педагогічних працівників
Методична рада
Педагогічний практикум інноваційної освіти
Студенту
Розклад занять
Розклад замін
Розклад проведення екзаменаційної сесії
Графік організації освітнього процесу
Електронна бібліотека
Каталог вибіркових освітніх компонент
Студентське самоврядування
Гуртки
Практичне навчання
Циклова комісія підприємництва та біржової діяльності
Циклова комісія готельно-ресторанної справи та харчових технологій
Циклова комісія правознавчих дисциплін
Циклова комісія обліку та фінансово-економічної діяльності
Циклова комісія інформатики та інженерії програмного забезпечення
Банк даних працедавців
Підрозділ сприяння працевлаштуванню випускників
Виховний простір
Виховна робота
Цивільний захист
Правила безпеки
Стоп - булінг!
Контакти
Новини
Практико-орієнтована відкрита бінарна лекція для ІПЗ
17 .03 .2025
17.03.25 відбулась практико-орієнтована відкрита бінарна лекція для групи ІПЗ(н)-13 на тему «Тестування, запуск і підтримка процесів і потоків в ОС», проведене викладачами Оксаною Скубій та Михайлом Скубієм в аудиторії №15 з дисциплін «Операційні системи» та «Архітектура комп’ютера», яке було спрямоване на формування у студентів розуміння ключових концепцій, принципів та практичних навичок, пов'язаних з життєвим циклом процесів в операційних системах.
Заняття розпочалося з актуалізації знань студентів за допомогою дискусійного питання: «Яке значення має ефективне управління процесами для стабільної роботи операційної системи та запущених додатків?». Це дозволило виявити попередні знання студентів та стимулювати їхню зацікавленість темою.
Основна частина заняття була побудована на основі структурованої презентації, яка охоплювала теоретичні аспекти, включаючи визначення процесу, його стани, типи, механізми керування та методи тестування. Теоретичний матеріал супроводжувався дискусійними запитаннями, спрямованими на глибше розуміння ключових понять. Наприклад, після розгляду різних станів процесу було поставлено питання: «В яких ситуаціях процес може переходити зі стану очікування до стану готовності? Наведіть приклади».
Особливу увагу було приділено практичній складовій. Після ознайомлення з теоретичними аспектами тестування процесів, студентам було запропоновано практичне завдання в реальному часі. Використовуючи віртуальне середовище операційної системи, здобувачі освіти мали змогу:
• Виявити та проаналізувати запущені процеси за допомогою вбудованих системних утиліт
• Відфільтрувати процеси за певними критеріями ( за споживанням ресурсів).
• Здійснити базові операції з процесами, такі як завершення "завислого" процесу (під контролем викладача та з чітким розумінням наслідків).
• Проаналізувати використання ресурсів (CPU) окремими процесами.
• Як програмний код користувача виконує спеціальну машинну інструкцію, яка ініціює перехід в режим ядра.
Під час виконання практичного завдання викладачі надавали індивідуальну підтримку студентам, відповідали на їхні запитання та контролювали правильність виконання дій. Після завершення практичної частини було проведено коротке обговорення отриманих результатів та висновків. Студенти поділилися своїм досвідом та спостереженнями.
Наприкінці заняття було підведено підсумки, ще раз наголошено на ключових моментах теми та надано відповіді на запитання, що виникли у студентів. Також було запропоновано питання для самостійної роботи, що сприяло закріпленню отриманих знань.
Використання дискусійних питань протягом заняття сприяло активній участі студентів, розвитку їхнього критичного мислення та вмінню формулювати свої думки. Практичні завдання в реальному часі дозволили студентам безпосередньо застосувати отримані теоретичні знання, набути практичних навичок роботи з процесами в операційній системі та підвищити їхню зацікавленість до вивчення дисципліни.
Загалом, заняття пройшло в інтерактивній та практично-орієнтованій формі, що сприяло ефективному засвоєнню матеріалу студентами.